Orice negociere contractuală ajunge mai devreme sau mai târziu (sau se derulează tacit) sub steaua conflictului de interese. Orice avocat de business este de partea unei sau alteia dintre parți. Protejează interesul uneia dintre părți în detrimentul celeilalte. Așa e această profesie, părtinitoare și de multe ori dezbinătoare. Ești avocatul cuiva, aperi interesele cuiva, reprezinți pe cineva. Dreptatea este de partea ta sau a celuilalt. Nu este cale de mijloc. Dacă unul este în câștig de cauză, celălalt inevitabil pierde. Din acest motiv și contractele devin tot mai complexe. Se presupune din start un fapt: conflictul de interes este inevitabil pe parcursul negocierii și astfel cauzele din contract au menirea de a evita această situație.
Lipsa unei suficiente predictibilităţi legislative, în special în zona fiscală, este o problemă foarte sensibilă pentru investitori şi ar trebui tratată ca o prioritate de rang zero pentru legiuitor, spune Florina Mattick, Senior Associate în cadrul casei de avocatură Haţegan Attorneys, în contextul în care piaţa noastră de capital va fi trecută în categoria celor emergente secundare, de către agenţia de rating FTSE Russell, începând din toamna anului viitor.
La data de 25 Mai 2019 s-a împlinit un an de când GDPR a devenit obligatoriu pentru societățile care în activitatea lor prelucrează date cu caracter personal. Acest lucru înseamnă că, până la data de 25 Mai 2018, societățile aveau obligația să își regândească activitatea din prisma prelucrării datelor, să facă un audit, să identifice acele breșe de securitate (dacă ele existau), să aplice măsuri tehnice adecvate și să efectueze pașii prevăzuți de GDPR.
Hațegan Attorneys, una dintre cele mai importante case de avocatură din partea de vest a țării, anunță o promovare și lărgirea echipei. Florina Mattick a fost promovată în poziția de Senior Associate în cadrul departamentului de Insolvență și Litigii. În același timp, echipa se extinde prin recrutarea lui Alin Tegzes, în poziția de Associate, în cadrul practicii de Corporate Commercial.
Lawyers are among the last professions to adopt communications strategies as added-value means of promotion, because the reputation of a lawyer has traditionally relied on his/her performance and on word-of-mouth recommendations.
Nevertheless, as the offer of legal services has lately diversified, the need to promote, rather than merely spread the word about one’s legal services has been recognised.